Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Yayınlanma:
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin kase aşure dağıtıldı.
Programa Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın ve çeşitli protokol üyeleri katıldı.
Başkan Genç, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Bu günler kardeşliğimizin pekiştiği çok kıymetli zamanlardır” dedi.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.